زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمون‌های استخدامی اعلام شد (95/8/13)

ایران کنفرانس

زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمون‌های استخدامی اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه،۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد:‌ کارت ورود به جلسه تمام داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۹۹ هزار و ۵۲۲ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و بر حسب مورد، صبح یا بعدازظهر روز جمعه، ۲۱ آبان‌ماه در ۵۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس