آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از 16 آذر (95/8/4)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از 16 آذر

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 از روز سه شنبه 16 آذرماه جاری آغاز و تا روز دوشنبه 22 این ماه ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PH.D) نیمه متمرکز سال 96 از روز سه‌شنبه 16 آذرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و تا روز دوشنبه 22  آذرماه جاری پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مدت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام به سایت این سازمان به نشانی WWW.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فوق اقدام کنند.

دکتر توکلی همچنین خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز 96 روز یکشنبه 14 آذر سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان  گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده این آزمون روز جمعه 6 اسفندماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس