آغاز ثبت نام کنکور مشترک ارشد ۹۶ از چهارشنبه (95/9/29)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام کنکور مشترک ارشد ۹۶ از چهارشنبه

جزئیات شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ اعلام شد و بر این اساس یک آزمون برای پذیرش در دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد در رشته های کارشناسی ارشد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و دومین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند از اول دی ماه در آزمون ثبت نام کنند.

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ از روز چهارشنبه اول دی ماه ۹۵ آغاز و در روز سه شنبه ۷ دی ماه ۹۵ پایان می‌پذیرد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) اقدام کنند.

علاقه مندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اول و رشته امتحانی دوم طبق ضوابط) متقاضی ثبت نام شوند.

داوطلبانی که تمایل به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی دارند باید به موارد اعلام شده توجه کنند.

داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سایت دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده اند لازم است از تاریخ اول دی ماه ۹۵ منحصراً به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام کنند.

داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده اند ضرورت دارد مجدداً در زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش نیز ثبت‌نام کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت داده می‌شود.

تذکر مهم: در صورت عدم مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و عدم تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی، از نظر این سازمان این افراد به عنوان داوطلب آزمون دوره های تحصیلات تکمیلی سال ۹۶ تلقی نخواهند شد و امکان شرکت آنان در آزمون مذکور وجود ندارد. و بدیهی است برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نمی‌توانند متقاضی شوند.

آزمون مستقلی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص برگزار نخواهد شد.

نحوه انتخاب رشته و پذیرش داوطلبان به این صورت خواهد بود که کارنامه تمامی داوطلبان آزمون مذکور توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته در زمان مقرر براساس جدول برنامه‌زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته در زمان مقرر (نیمه دوم خرداد ماه سال ۹۶) از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

امکان‌انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان‌پذیر خواهد بود.

آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۶ تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس