اطلاعیه دانشگاه آزاد درخصوص چگونگی عودت وجوه داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی (95/10/1)

ایران کنفرانس

اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص چگونگی عودت وجوه داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 96

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، جزئیات نحوه ثبت درخواست و اعلام شماره حساب به منظور عودت وجوه واریزی داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 96 را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است:

بدینوسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ 17 تا 24 آذرماه نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اقدام نموده اند، می رساند این دسته از داوطلبان می توانند از ساعت 20 چهارشنبه مورخ 1/10/95 لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 6/10/95 با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به اعلام و ثبت اطلاعات حساب خود برای عودت وجوه کارت های اعتباری خریداری شده اقدام نمایند. داوطلبان بدین منظور لازم است به شرح ذیل اقدام کنند:

  1. با شناسه ثبت نام و رمز ثبت نامی که قبلاً از طریق سامانه azmoon.org خریداری کرده اند؛ نسبت به ورود به سامانه عودت وجوع اقدام کنند.
  2. اطلاعات حساب موردنظر خود شامل نام و نام خانوادگی صاحب حساب، شماره شبا حساب بانکی خود به همراه یک شماره تلفن همراه را برای تماس ضروری ثبت کنند.
  3. داوطلبان لازم است در ثبت شماره شبا حساب خود دقت کنند زیرا ملاک واریز وجه به حساب تنها شماره شبا ثبت‌شده است.
  4. آن دسته از داوطلبانی که شماره شبا حساب خود را در اختیار ندارند، می توانند به سامانه اینترنتی بانکی که در آن دارای حساب هستند، مراجعه و نسبت به اخذ شماره شبا حساب خود اقدام کنند. آدرس اینترنتی دریافت شماره شبا بانک ها در سامانه فوق در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
  5. پس از ثبت اطلاعات حساب برای عودت وجه، شماره پرونده و کد رهگیری برای درخواست ثبت شده تولید می شود. داوطلبان لازم است اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد رهگیری خود را تا واریز وجه به حساب خود حفظ کنند.
  6. داوطلبان در ثبت اطلاعات حساب خود نهایت دقت را مبذول فرمایند زیرا امکان اصلاح اطلاعات ثبت‌شده تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 1 دی 1395 ، 15:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس