مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد (95/10/7)

ایران کنفرانس

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد تمدید شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ تا روز شنبه ۱۱ دی ماه خبر داد.

ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: ثبت‌نام آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست ‌و دومین المپیاد علمی از روز چهارشنبه اول دی‌ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده تمام داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ اقدام نکرده اند،  توصیه می‌شود در این مدت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان ۱۱ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و با مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشرشده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآورشد: تمام داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کرده اند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی می‌شوند.

وی افزود: همچنین داوطلبانی که قبلا در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده اند  ضرورت دارد حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۱دی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مجدداً ثبت‌نام کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنها در سایت دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس