پایان نامه از دوره کارشناسی حذف می شود (95/10/8)

ایران کنفرانس

پایان نامه از دوره کارشناسی حذف می شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات باید تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۷۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد.

محمد رضا مخبر ذزفولی گفت: باید درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد این موضوع مورد تاکید وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد بود و ابلاغ آن نیز در جلسه آینده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به آمار تخلفات علمی گفت: در خصوص مقالات نمایه شده کشور که دارای تعداد بسیار قابل توجهی هستند عدد تخلفات بسیار کم بود که بخش مهمی از این تخلفات نیز ناشی از عدم آگاهی از مقررات است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: البته جریان سازمان دهی نیز در این زمینه وجود دارد که بسیار محدود بوده و مقرر شد برخورد بسیار قاطعی به لحاظ انظباطی با آنها صورت پذیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس