فهرست ۱۳۶ موسسه اعزام دانشجو به خارج به روز شد (95/10/12)

ایران کنفرانس

فهرست ۱۳۶ موسسه اعزام دانشجو به خارج به روز شد

معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان ، لیست موسسات و شرکت‌های لغو مجوز شده و عدم تمدید اعزام دانشجو و همچنین لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو را به روز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در آخرین به روز رسانی، لیست موسسات و شرکت‌های لغو مجوز شده و عدم تمدید اعزام دانشجو و همچنین لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج را اعلام کرد.

در این به روز رسانی، فهرست ۸۴ موسسه و شرکت لغو مجوز شده اعزام دانشجو و ۵۲ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج منتشر شد. موسسات لغو مجوز شده اعزام دانشجو با توجه به ضوابط و مقررات، اجازه هیچگونه فعالیت درخصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و... نخواهند داشت.

براساس این فهرست، از مجموع ۸۴ موسسه و شرکت اعزام دانشجو، ۲۷ موسسه، تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و ۵۷موسسه فاقد اعتبار اعلام شدند. از مجموع این ۸۴ موسسه ۲ موسسه نیز به دلیل فوت صاحب امتیاز لغو مجوز شده و ۸ موسسه بنا به درخواست شخصی و اعلام انصراف صاحب امتیاز لغو مجوز شده است.

همچنین از فهرست ۵۲ موسسه مجاز اعزام دانشجو، زمان مجوز برخی از موسسات به اتمام رسیده بود که تمدید مجوز آنها در دست بررسی است.

بنابراین تمام متقاضیان نسبت به اقدامات این موسسات باید دقت نظر کامل داشته باشند. پس از تاریخ لغو مجوز درصورت عقد قرارداد جهت پیگیری شکایت احتمالی خویش، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام کنند.

به گزارش مهر، متقاضیان تحصیل در خارج از کشور که از طریق موسسات اعزام دانشجو اقدام می کنند، قبل از هر اقدامی ابتدا دانشگاه معتبری را از روی  لیست اداره دانش آموختگان وزارت علوم انتخاب کنند سپس به لیست موسسات خدماتی اعزام  مجاز و غیر مجاز که در وب سایت اداره بورس دانشجویان خارج  وزارت علوم منتشر شده به آدرس http://scholarship.saorg.ir مراجعه کرده و هیچ آدرس دیگر را قبول نکنند.

متقاضی باید بعد از اینکه از لیست وزارت علوم، دانشگاه و سپس موسسه معتبر را انتخاب کرد با موسسه تماس حاصل کند و موسسات موظف هستند اطلاعات و مشاره لازم را ارایه دهند و فرایند اخذ پذیرش از دانشگاه خارجی را توصیف کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس