فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد (95/11/24)

ایران کنفرانس

فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند از اول تا سوم اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۳۸۰ هزار و ۱۲۸ نفر زن و ۳۷۹ هزار و ۵۶۷ نفر مرد و به عبارت دیگر ۵۰.۰۴ نفر زن و ۴۹.۹۶ درصد مرد هستند.

وی افزود: اطلاعات ثبت نامی تمامی داوطلبان ثبت نام کننده از روز یکشنبه اول اسفند تا روز سه شنبه سوم اسفند ماه ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و تمامی متقاضیان می توانند در مهلت اعلام شده نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت مایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: همچنین به منظور مساعدت به داوطلبانی که در مهلت مقرر ( ۱ تا ۱۱ دی ماه ۹۵) در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از متقاضیان در روزهای اول تا سوم اسفندماه بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس