دانشگاه تهران عضو هیات علمی می‌پذیرد (96/1/6)

ایران کنفرانس

دانشگاه تهران عضو هیات علمی می‌پذیرد

دارندگان سوابق علمی برجسته و درخشان به عنوان هیأت علمی در دانشگاه تهران استخدام می‌شوند.

به گزارش ایسنا،‌ براساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تهران و به استناد بند «ب» ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه، دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان در کادر هیأت علمی این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

بر اساس آیین نامه اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران، متقاضی جذب در مقاطع مختلف باید در دانشگاه‌های‌سطح یک (بر اساس مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری) و یا در محدوده ۱۰۰ دانشگاه برتر بین‌المللی در نظام رتبه‌بندی در رشته مورد نظر بر اساس تشخیص کمیته منتخب (موضوع بند ب این آیین نامه) باشد، همچنین فرد متقاضی باید سابقه آموزشی درخشان و احراز رتبه ممتاز در دانشگاه محل تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی را کسب کرده باشد.

چاپ مقالات در مجلات برتر از مجموعه مجلات نمایه شده در(WOS)، دارا بودن ارجاعات متعدد در نشریات معتبر بین المللی، ثبت اختراع در مراجع معتبر بین‌المللی، کسب جوایز معتبر بین‌المللی، اجرای طرح‌های پژوهشی ملی یا بین‌المللی، تدریس در دانشگاه‌های معتبر، تألیف یا تصنیف کتب تخصصی مرتبط با حوزه تخصصی متقاضی جذب که به وسیله ناشران معتبر دانشگاهی داخلی یا بین‌المللی چاپ شده باشد و غیره از جمله شرایط جذب عضو هیات علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی در دانشگاه تهران است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، متقاضیان جذب عضو هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته و درخشان در دانشگاه تهران برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات و نحوه ثبت نام این پذیرش به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://ut.ac.ir/fa/news/4007/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس