کارنامه آزمون دکتری منتشر شد/انتشار دفترچه انتخاب رشته ازچهارشنبه (96/1/28)

ایران کنفرانس

کارنامه آزمون دکتری منتشر شد/انتشار دفترچه انتخاب رشته ازچهارشنبه

نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به شکل کارنامه برای تمامی داوطلبان امروز دوشنبه ۲۸ فروردین در سایت سازمان سنجش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.

تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب برای شرکت در  آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ ثبت نام کردند که آزمون ورودی آن در ۷ گروه آموزشی در ۲۴۴ کدرشته امتحانی برای این تعداد داوطلب در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در یک نوبت و ۵۴ شهرستان با نظم و کیفیت مطلوب برگزار شد.

در این آزمون از تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب معادل ۱۸.۲۶ درصد داوطلب غایب بودند.

بر اساس ضوابط از تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ حاضر در جلسه آزمون تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند. تعداد ۱۳ هزار و ۶۳۸ داوطلب به علت نداشتن حدنصاب نمره علمی لازم مجاز به انتخاب رشته نیستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۷۵ هزار و ۱۴۸ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کدرشته محل های دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و همچنین کدرشته محل های سایر دوره ها هستند.

از تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب تعداد ۱۲۴ هزار و ۱۵۵ داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته های تحصیلی از سایر دوره های آموزش عالی ( به جز دوره روزانه دانشگاه های و موسسات آموزش عالی دولتی) هستند.

علاوه بر صدور کارنامه اولیه برای کلیه ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داطب حاضر در جلسه برای ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب غایب در جلسه نیز کارنامه ای مبنی بر غایب بودن آنها صادر می شود.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲ ) در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس