موافقت ژاپن با اعطای بورس به دانشجویان ایرانی (96/2/11)

ایران کنفرانس

موافقت ژاپن با اعطای بورس به دانشجویان ایرانی

دولت ژاپن با اعطای تعدادی بورس در مقاطع، فوق دیپلم، فوق دیپلم فنی و حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، با توجه به اقدامات و تلاش های بعمل آمده و پیرو مذاکرات صورت گرفته، دولت ژاپن، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع (فوق دیپلم، فوق دیپلم فنی و حرفه ای، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ موافقت کرده است.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌های اعطایی بورس دول علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی، www.ir.emb-japan.go.jp/fa/jicc/jicc_scholarship.html، نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه (grad.saorg.ir)، اقدام کنند.

ضروری است متقاضیان (فوق دیپلم، فوق دیپلم فنی و حرفه ای) برای ثبت نام، فرم شماره ۱ که مربوط به اطلاعات متقاضیان بورس دول است را تکمیل کرده سپس تا ۱۴ اردیبهشت ماه به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی ( آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ) ارسال کنند.

همچنین متقاضیان (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) نیز تا پایـان وقت اداری ۲۱ اردیبهشت ۹۶  برای ارسال اطلاعات درخواست شده وقت دارند. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس