از سوی ستاد علوم شناختی؛ کمک‌هزینه ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی اعطا می‌شود (96/2/23)

ایران کنفرانس

از سوی ستاد علوم شناختی؛ کمک‌هزینه ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی اعطا می‌شود

چهارمین فراخوان اعطای کمک‌هزینه سفر اساتید برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی منتخب توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقای سطح علمی آموزشی-پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سالانه در دو مقطع زمانی به متقاضیان برای شرکت در کنگره‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی در خارج از کشور کمک هزینه اعطا می‌کند.

در این راستا متقاضیان می‌توانند طبق فراخوان اعلام شده با ارسال خلاصه مقاله خود از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 96 برای استفاده از این فرصت ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، اسامی افراد پذیرفته‌شده بر اساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد، حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک اعلام می‌شود. متقاضیان می‌توانند در صورت شرکت در کنگره‌های منتخب ستاد، پس از سفر مدارک لازم را برای دریافت حمایت به ستاد ارسال کنند.

همچنین متقاضیان برای دریافت فهرست کنگره‌های منتخب و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به نشانی http://cogc.ir/ مراجعه کنند.

برای دانشجویان دکتری نیز به همین سایت مراجعه شود

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس