زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد (96/2/30)

ایران کنفرانس

زمان تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اعلام شد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای از آغاز تعطیلات تابستانی این دانشگاه از سوم تا 16 تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای توجه به معیشت و رفاه کارکنان دانشگاه و به منظور ایجاد روحیه و نشاط آنها به استناد مصوبه دویست و هشتمین جلسه هیات رییسه، مقرر شد کلیه کارکنان و اعضای هیات علمی واحدها و مراکز آموزشی سازمان سما می توانند از تاریخ سوم الی 16 تیرماه از تعطیلات تابستانی به عنوان مرخصی تشویقی بهره مند شوند.

دکتر احسانی افزود: لازم است واحدهایی که مجری دوره تابستانی یا برگزار کننده کنکور سراسری هستند با هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی و با حداقل نیروی انسانی برنامه ریزی لازم را بعمل آورند.

وی تاکید کرد: کارکنانی که ماهیت وظایف و شغل آنان به گونه ای است که باید در محل کار حضور داشته باشند می توانند با توجه به ضوابط و مقررات از حق الزحمه اضافه کاری بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور پرسنل خدمات بهداشتی، درمانی و کادر بیمارستان ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس