نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد (96/3/30)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه اعلام نتایج دوره دکتری تخصصی و چگونگی و زمان مصاحبه داوطلبان دعوت شده به این مرحله از طریق سامانه مذکور در دسترس داوطلبان قرار داده شده است.

ارزیابی اولیه داوطلبان برای بررسی احراز شرایط دعوت به مصاحبه براساس نمره کتبـی اکتسـابی در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ در اولویتهای چهل گانه انتخابی صورت گرفتـه اسـت.

در ایـن حالـت در صورتی که هر داوطلب در هر یک از انتخابهای چهل گانه خود حدنصاب نمره کتبی را کسـب کرده باشد برای انجام مصاحبه معرفی شده است.

مـلاک معرفـی داوطبـان دوره های بـدون آزمـون کسـب حدنصـاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته محل های انتخابی است.

در صورتی که داوطلب در یک رشته گرایش در هر یک از واحدهای دانشگاهی سطح یـک اسـتان حائز شرایط دعوت به مصاحبه شده باشد تنها لازم است برای مصاحبه به واحد دانشگاهی (محـل مصـاحبه) که در کارنامه وی درج شده است مراجعه کند.

ارزیابی اولیه داوطلبان برای بررسی احراز شرایط دعوت به مصاحبه براساس نمره کتبـی اکتسـابی در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ در اولویتهای چهل گانه انتخابی صورت گرفتـه اسـت در ایـن حالـت در صورتی که هر داوطلب در هر یک از انتخابهای چهل گانه خود حدنصاب نمره کتبی را کسـب کرده باشد برای انجام مصاحبه معرفی شده است.

مـلاک معرفـی داوطبـان دوره های بـدون آزمـون کسـب حدنصـاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته محلهای انتخابی است.

در صورتی که داوطلب در یک رشته گرایش در هر یک از واحدهای دانشگاهی سطح یـک اسـتان حائز شرایط دعوت به مصاحبه شده باشد تنها لازم است برای مصاحبه به واحد دانشگاهی (محـل مصـاحبه) که در کارنامه وی درج شده است مراجعه کند.

مصاحبه انجام شده در یک رشـته گرایش در هر استان ملاک پذیرش برای تمامی واحدهای دانشـگاهی انتخـابی فـرد در سـطح اسـتان (در صـورت احـراز
شرایط دعوت به مصاحبه) در آن رشته گرایش خواهد بود.

داوطلبانی که در چند رشته گرایش در یک استان دعوت به مصاحبه شـده انـد لازم اسـت بـرای هـر رشته گرایش مطابق زمانبندی اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی مرکز استان برای مصاحبه مراجعه کنند.

نمره مصاحبه داوطلب در یک گرایش تنها برای همان گرایش معتبر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس