بازگشت ۲۵۰۱ رشته محل دانشگاه آزاد به دفترچه کنکور ارشد (96/4/8)

ایران کنفرانس

بازگشت ۲۵۰۱ رشته محل دانشگاه آزاد به دفترچه کنکور ارشد

سرپرست دانشگاه آزاد در بیانیه ای اعلام کرد که ۲۵۰۱ رشته محل حذف شده این دانشگاه از طرف وزارت علوم تایید و به دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین وضعیت مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون ۲۹۰۰ رشته محل حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آورده است:  «به دنبال مذاکرات مثبت و سازنده ای که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و مقامات و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشتند؛ امروز پیرو دستورات مثبت وزیر علوم جلسه ای در یک فضای تفاهمی و صمیمانه با دکتر خدایی معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور داشتیم.

در این جلسه مقرر شد بر اساس مصوبات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و آئین نامه هیات دولت و آخرین مصوبات هیات ۳ نفره پیش بینی شده در قانون، تمامی رشته های مصوب در قبل از اسفند ماه سال ۱۳۹۴ یعنی زمان تصویب قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تحمیلی که بر اساس ماده واحده تایید تایید رشته های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب ۶۷/۲/۱۴ و آیین نامه اجرایی آن مصوب ۶۸/۸۱۲ عمل شده قانونی و پایدار است.

بر این اساس در جلسات متعدد کمیته ویژه ارزیابی دانشگاه آزاد ۳۹۹ رشته محل را واجد استانداردهای لازم ندانسته و این رشته محل ها را به ظرفیت صفر رساندیم و بقیه آن یعنی ۲۵۰۱ رشته محل  در سایت دانشگاه azmoon.org  قرار داده شد.

ضمن دعوت از دانشجویان برای انتخاب رشته به مردم شریف به ویژه جوانان عزیز و علاقه مند به ادامه تحصیلات عالی این اطمینان را می دهیم که انشاالله با همکاری و همدلی همکارانمان در وزارت علوم چنین مشکلاتی دیگر بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم پیش نیامده و امیدواریم خدمات اساتید، مدیران و روسا و خدمتگزاران صدیق دانشگاه آزاد مورد قبول درگاه ذات اقدس احدیت و مردم و جوانان بزرگوار و مقام معظم رهبری قرار گرفته و با تاییدات ریاست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه دکتر ولایتی همکاری سازنده و تبادل نظر مسئولان دانشگاه آزاد، دولت و وزارت علوم ادامه خواهد داشت.

و ما از هیچ کوششی در راستای کیفی کردن این بزرگترین دانشگاه جهان که یک سرمایه ملی و اسلامی است، دریغ نخواهیم کرد.
در مسیر کیفی سازی که از زمان ریاست دکتر میرزاده آغاز شده و به منظور تامین استاندارد های لازم برای رشته محل های مذکور ما ۱۳۲۳ نفر هیات علمی استخدام کرده ایم و حدود ۱۵۰۰ نفر نیز ارتقای رتبه علمی به استادیاری، دانشیاری و استادی پیدا کرده اند.

برنامه هایی نظیر؛
- نظم آموزشی در سیستم و ارتقای کیفیت اعضای هیات علمی - پیاده سازی سامانه نظارت جامع یکپارچه- شناسایی دانشجویان نخبه و درخشان 
- بکارگیری اساتید دارای استعدادهای ویژه و بورسیه کردن آنها 
- برقراری ارتباط با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و ...
از جمله برنامه هایی است که قویا پیگیری خواهیم کرد.

اینجانب به عنوان سرپرست دانشگاه بر خود لازم می دانم از رویکرد مثبت دولت، وزیر علوم و معاون آموزشی ایشان دکتر شریعتی نیاسر و معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور دکتر خدایی و مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی دکتر مولایی و سایر همکاران شان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم»

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس