توافق وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کد رشته های حذف شده ارشد (96/4/11)

ایران کنفرانس

توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کد رشته های حذف شده  ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بازگرداندن رشته‌های حذف شده مقطع کارشناسی‌ارشد این دانشگاه توافق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در این باره توضیح داد: «با رعایت سه شرط قرار شد برخی کدرشته‌های حذف شده تایید شوند که البته امیدواریم این موارد به تصویب شورای گسترش آموزش عالی نیز برسد.»

او درباره شرط‌های تعیین‌شده در این جلسه افزود: «کدرشته محل‌های مقطع کارشناسی‌ارشدی که پیش از این فارغ التحصیل داشته است، استمرار خواهد یافت، صدور مجوز تایید کدرشته محل‌هایی که مجوز تحصیل در مقطع دکتری دارند و همچنین به کدرشته محل‌هایی که حداقل سه استادیار داشته باشند کمک خواهد شد تا فعالیت خود را ادامه دهند.»

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: «با دانشگاه آزاد توافقاتی حاصل شد و این توافق برای سال تحصیلی 96-97 است بنابراین امیدواریم در این سال بتوانیم با دانشگاه آزاد اسلامی به جمع بندی‌های مطلوبتری برای ادامه راه برسیم. با توجه به توافقات اولیه‌ای که در این جلسه حاصل شد، فکر می‌کنم در یکی دو روز آینده بتوانیم جمع‌بندی نهایی را اعلام کنیم.»

به گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی براساس توافق امروز دو طرف و نیز شروطی که در این نشست بر آنها تاکید شد حداقل مجوز 2300 رشته دانشگاه آزاد اسلامی تائید خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس