شرط سنی برای متقاضیان جذب هیات‌ علمی تعیین شد (96/4/20)

ایران کنفرانس

شرط سنی برای متقاضیان جذب هیات‌ علمی تعیین شد

در جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای متقاضیان جذب شرط سنی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۹۲ هیأت عالی جذب اعضای هیات علی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمد علی کی نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس «موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی» توضیحاتی در خصوص ماهیت تحقیقاتی این موسسه ارائه کرد و با توجه به مشکلات موجود در مسیر تبدیل وضعیت کارشناسان ارشد این موسسه به هیأت علمی خواستار اقدام هیات عالی جذب در این زمینه شد که پس از بحث و تبادل نظر اعضاء مقرر شد گزارش از وضعیت پرسنلی به همراه پرونده‌های متقاضیان جهت اقدام لازم به هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شود.

در این جلسه هیات عالی جذب همچنین مقرر شد، شرط سنی شرکت متقاضیان در فراخوان جذب برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال و برای دارندگان مدرک دکترای تخصصی ۴۰ سال باشد و در صورت وجود موارد خاص در مورد دارندگان مدرک دکتری پرونده از طریق هیأت اجرایی و با مشورت هیأت ممیزه بررسی شود.

در ادامه جلسه اعضای هیات عالی جذب مقرر کردند، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ظرف مدت ۳ ماه پرونده‌های تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی را به صورت تکمیل شده برای هیأت مرکزی جذب وزارتخانه متبوع ارسال نموده و هیأت مرکزی جذب نیز باید ظرف مدت ۴۵ روز پرونده‌ها را بررسی کرده و نظر خود  را به دانشگاه مربوطه اعلام کند و در صورت عدم ارسال پاسخ در زمان تعیین شده، دانشگاه می‌تواند حکم رسمی آزمایشی متقاضی مربوطه را صادر کند.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌ تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه‌ خوارزمی، دانشگاه‌ فرهنگیان، دانشگاه‌ امام باقر(ع)، دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات درمانی سیستان و بلوچستان، دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات درمانی بابل، دانشگاه‌ پیام نور، دانشگاه‌ رازی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه نیشابور و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تأیید صلاحیت شدند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس