فرصت مجدد برای متقاضیان هیأت علمی که در دانشگاهها جذب نشدند (96/4/21)

ایران کنفرانس

فرصت مجدد برای متقاضیان هیأت علمی که در دانشگاهها جذب نشدند

متقاضیان جذب هیات علمی که دارای شرایط لازم بوده ولی توسط دانشگاه ها پذیرش نشده اند درخواست خود را در فرم سایت دبیرخانه هیات عالی جذب ثبت کنند تا مجدد تقاضای آنها بررسی شود.

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد:  متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها که دارای مدرک دکتری بوده و همچنین در فراخوان های جذب هیات علمی وزارت علوم شرکت کرده و دارای مصوبات هیات عالی جذب از جمله سن، معدل و دانشگاه معتبر هستند ولی توسط دانشگاه ها جذب نشده اند، می توانند به سایت دبیرخانه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مراجعه کرده و فرمی که در این سایت قرار داده شده را تکمیل کنند تا در خواست آنها بررسی شود.

وی ادامه داد: همچنین بورسیه هایی که ضوابط مصوب هیات عالی جذب را داشته یعنی در فراخوان جذب شرکت کرده، معدل لیسانس آنها مطابق فراخوان ۱۴ بوده، معدل کارشناسی ارشد آنها ۱۷ و مدرک دکتری آنها از دانشگاه معتبر بوده نیز می توانند به سایت دبیرخانه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مراجعه کرده و فرمی که در این سایت قرار داده شده را تکمیل کنند تا در خواست آنها بررسی شود.

وی با بیان اینکه درخواست متقاضیانی که دارای شرایط اعلام شده نباشند بررسی نمی شود ادامه داد: این افراد در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند پس از بررسی براساس نیاز آمایش به دانشگاه ها معرفی می شوند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: درصورتی که دانشگاه‌ها براساس نیاز آمایش درپذیرش این افراد مقاومت کنند در فراخوان شهریورماه سال جاری که پیش رو قرار دارد، اسم این دانشگاه ها از پذیرش نیرو حذف می شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر فراخوان های سال ۹۵ در دست اجرا است متقاضیان شامل افرادی می شوند که در فراخوان های قبل از شهریور ۹۵ شرکت کرده اند.

کی نژاد افزود: با توجه به اینکه مجلس اعتبار حذف شده دو سال قبل مربوط به جذب اعضای هیات علمی را احیا کرده  و دولت نیز برای آن ردیفی اختصاص داده دانشگاه ها نباید از نظر جذب مشکل داشته باشند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 21 تیر 1396 ، 11:51)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس