نحوه ثبت نام متقاضیان جذب در هیات‌های علمی دانشگاه‌ها اعلام شد (96/4/28)

ایران کنفرانس

نحوه ثبت نام متقاضیان جذب در هیات‌های علمی دانشگاه‌ها اعلام شد

هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی طی فراخوانی نحوه ثبت نام و تکمیل اطلاعات متقاضیان جذب در هیات‌های علمی دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این فراخوان متقاضیانی که تا قبل از فراخوان بهمن ماه ۱۳۹۵ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند نسبت ثبت‌نام خود از طریق سایت ثبت نام به آدرس http://jz.farhangoelm.ir/farakhan اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که در فراخوان ثبت نام نکرده‌اند و راتبه‌هایی(بورسیه‌هایی) که در حین تحصیل اشتغال به کار داشته‌اند، نباید فرم را تکمیل کنند.

در خواست کنندگان باید ابتدا نوع درخواست را به عنوان بورسیه و متقاضی مشخص ، سپس فرم مربوطه را تکمیل کنند و در صورت تکمیل دوفرم، نام متقاضی از لیست حذف خواهد شد.

همچنین برای نوشتن در قسمت‌های متنی مانند نام، نام خانوادگی و توضیحات در قسمت های بورسیه و متقاضی جذب حتما  زبان ویندوز را بر روی فارسی تنظیم شود. در این حالت برای انتخاب دانشگاه  پنجره جدیدی باز می شود که لیست دانشگاه ها را با قابلیت جستجو نشان می دهد. که متقاضیان باید گزینه Turn on Pop Up Blocker  را در   مرورگر خود غیرفعال کنند.

متن‌هایی که در توضیحات نوشته می‌شود از جمله نام رشته/گرایش باید به زبان فارسی نوشته شود و معدل تنها با فرمت پیش فرض مانند ۱۸.۰۵ وارد شود.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ در صورتی که متقاضیان در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کرده‌اند باید علاوه بر انتخاب دانشگاه‌های خارج از کشور از لیست دانشگاه‌ها، نام دانشگاه را در قسمت توضیحات وارد کنند و در صورتی که در حوزه‌های علمیه تحصیل کرده‌اند باید علاوه بر انتخاب حوزه علمیه از لیست دانشگاه‌ها، نام حوزه علمیه را در قسمت توضیحات وارد کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس