رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد 97 اعلام شد (96/5/11)

ایران کنفرانس

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد 97 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه متقاضیان ورود به دوره کارشناسی‌ارشد در همه رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی باید در این آزمون شرکت کنند.

همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت کنند. دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی نیز می‌توانند برای این آزمون ثبت‌نام کنند.

مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی می‌توانند پذیرش کنند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1397) فارغ‌التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی‌ام بهمن همان سال (سال 1397) خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال 1396 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند در صورتی که در آزمون سال 1397 شرکت کنند حق انتخاب رشته‌های دوره روزانه را ندارند و همه داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی یک دفترچة سوال و یک پاسخنامه دریافت می‌کنند.

در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد 1350)، طراحی شهری (کد 1351)، معماری (کد 1352)، نمایش عروسکی (کد 1356)، هنرهای نمایشی و سینما (کد 1357)، هنرهای تصویری و طراحی (کد 1358)، هنرهای موسیقی (کد 1360)، طراحی صنعتی (کد 1362)، طراحی پارچه و لباس (کد 1364) از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل کرده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/ تشریحی/ پروژه به عمل خواهد آمد.

هر داوطلب علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام منتشر می‌‌شود) می‌تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام کند.

متقاضیان برای اطلاع از جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 باید به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 11 مرداد 1396 ، 16:35)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس