فراخوان ثبت نام برای جذب هیأت علمی اعلام شد (96/5/23)

ایران کنفرانس

فراخوان ثبت نام برای جذب هیأت علمی اعلام شد

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به فراخوان جذب شهریور ماه گفت: از هفته دوم شهریورماه سایت مرکز جذب برای ثبت نام ، بر روی متقاضیان باز می شود.

حجت الاسلام محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان شهریورماه جذب هیات علمی گفت: هفته آخر مرداد ماه از دانشگاه ها درخواست می کنیم نیازهای خود به هیات علمی را بار گزاری کنند.

وی ادامه داد: از هفته دوم شهریور ماه، سایت مرکز جذب هیات علمی برای ثبت نام بر روی متقاضیان جذب باز می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم درخصوص اینکه هیات عالی جذب اعلام کرده، دانشگاه هایی که در دوره های قبل هنوز وضعیت متقاضیان جذب را مشخص نکرده‌اند، نمی توانند نیاز خود را بارگزاری کنند، افزود: چند بار این موضوع را اعلام کرده، ولی اعمال نکرده ایم.

وی افزود: با این کار می خواهیم دانشگاه ها را وادار کنیم که زودتر وضعیت داوطلبان جذب را مشخص کنند ولی عملا داوطلبان تنبیه می شوند.

رضوان طلب افزود: چون با این کار داوطلبان نمی توانند وارد سایت برای جذب شوند این تنبیه صحیح نیست دانشگاه ها را باید از راه های دیگر وادار کنیم تا وضعیت متقاضیان جذب را مشخص کنند.

وی افزود: دانشگاه ها باید به مدیران تذکر دهند، امتیاز مدیریتی را کاهش دهند، وزارتخانه باید وارد این موضوع شود که روسای دانشگاه‌ها را وادار کنند تا تکالیف خود در رابطه با جذب را به موقع انجام دهند. اگر بنا باشد این گونه تنبیهات را انجام بدهیم به ضرر متقاضیان است ما باید بدنه هیات علمی را تسهیل کنیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس