آغاز فرآیند هجدهمین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از شنبه/ ثبت نام متقاضیان از 25 شهریور (96/6/3)

ایران کنفرانس

آغاز فرآیند هجدهمین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از شنبه / ثبت نام متقاضیان از 25 شهریور

فرآیند هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی - پیمانی و طرح سربازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از فردا چهارم شهریورماه با اعلام نیاز دانشگاه ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس زمان بندی صورت گرفته توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می توانند از فردا شنبه ۴ شهریور تا ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ نیازهای خود را در جذب اعضای هیات علمی در رشته های مختلف در سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی ثبت کنند.

بر اساس این زمان بندی، از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۶ نیازهای اعلامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور توسط مرکز ارزیابی و نظارت آموزش عالی وزارت علوم بررسی و ۱۹ تا ۲۴ شهریورماه نیز ظرفیت جذب اعضای علمی هر دانشگاه مشخص می شود.

از تاریخ ۲۵ شهریورماه تا ۳ مهرماه ۱۳۹۶ فراخوان عمومی هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی در سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی فعال می شود و افراد متقاضی می توانند در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

بر اساس زمان بندی برنامه ریزی شده توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، هیات‌های جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می توانند از تاریخ ۱۵ مهرماه تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۶ پرونده افراد ثبت نام کرده را بررسی و به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال کنند.

این مرکز نیز بررسی های خود را از تاریخ ۱۶ دی ماه تا اول اسفندماه ۱۳۹۶ انجام داده و نتیجه را به متقاضی اعلام می کنند.

-------------------

آدرس سایت جذب هیات علمی وزارت علوم :

http://mjazb.ir

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس