آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد+ اطلاعات ثبت نام (96/6/14)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد+ اطلاعات ثبت نام

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه‌شنبه 14 شهریور در واحدهای دانشگاهی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاداسلامی در روزهای 7 و 8 اردیبهشت از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد. نتایج این آزمون و لیست نهایی پذیرفته‌شدگان روز جمعه 10 شهریور توسط این سازمان بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های دانشگاه آزاد باید شخصاً در یکی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه 14 و 15 شهریور ماه 96 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسiau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شیراز و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد‌ها به شرح ذیل مراجعه کنند:

اراک به آدرس : www.iau.arak.ac.ir

علوم و تحقیقات به آدرس : www.srbiau.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس : www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس : www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرس : www.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس : www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس : www.iauec.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس : http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس : www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس : www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس : www.kiau.ac.ir

قم به آدرس : www.qom-iau.ac.ir

قزوین به آدرس : www.qiau.ac.ir

پرند به آدرس : www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس : www.iaub.ac.ir

شیراز به آدرس : www.iaushiraz.ac.ir

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌‌ارشد ناپیوسته:

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می‌‌کنند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور باید تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه دهند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده‌اند باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارائه دهند.

اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق می‌باشد).

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی. (ارائه اصل کارت جهت برابر با اصل بودن تصویر کارت می‌باشد).

شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیرا تهیه شده باشد (برای برادران مشمول 12 قطعه).

مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند. افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می‌باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

تکمیل و ارائه سایر فرم‌های ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره کارشناسی‌ارشد‌ ناپیوسته‌ سال 1396:

شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌‌شود. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 1.180.000 (یک میلیون صدو هشتاد هزار) ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی واریز کنند.

حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 27500 (بیست و هفت هزار پانصد) ریال است که هر پذیرفته شده باید آن را به حسابی که دانشگاه مشخص کرده واریز کند.

پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

همچنین کارنامه نتایج نهایی داوطلبان در رابطه با کدرشته‌های انتخابی، از (بعدازظهر) روز دوشنبه 13 شهریور از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس