ثبت نام تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از ۱۱ مهر (96/7/6)

ایران کنفرانس

ثبت نام تکمیل ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از ۱۱ مهر

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه برای سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۱ مهر آغاز می شود.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز گذشته جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت علوم برگزار شد و در این جلسه با درخواست دانشگاه آزاد برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۶ این دانشگاه موافقت شد.

وی افزود: روز دوشنبه 10 مهر جزئیات مربوط به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: بنابراین فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه از صبح روز سه شنبه ۱۱ مهرماه آغاز می شود.

رهایی تاکید کرد: ظرفیت تعیین شده برای تکمیل ظرفیت دوره دکتری این دانشگاه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و کارشناسی ارشد نیز بیش از این آمار خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس