امکان مجدد ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم (96/7/17)

ایران کنفرانس

امکان مجدد ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

ثبت‌نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان شهریورماه 96 که موفق به ثبت‌نام و انتخاب اولویت در این فراخوان نشده‌اند از بامداد روز پنجشنبه 20 مهر تا ساعت 24 همان روز می‌توانند با مراجعه به سامانه هجدهمین فراخوان نیمه‌ متمرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی اینترنتی https://farakhanjazb.msrt.ir ثبت‌نام و تعیین اولویت کنند.

این امکان مختص افرادی است که در بازه ثبت‌نام (بیست و پنجم شهریور تا نهم مهر) موفق به ثبت‌نام و تعیین اولویت نشده‌اند و متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام تعیین اولویت کرده‌اند امکان حذف، ویرایش یا اضافه کردن اولویت جدید را ندارند.

همچنین براساس زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده از سوی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، هیات‌های جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند از ۱۵ مهر تا ۱۵ دی پرونده افراد ثبت‌نام‌کننده را بررسی و به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال کنند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هم بررسی‌های خود را از ۱۶ دی تا اول اسفند ۹۶ انجام می‌دهد و نتیجه را به متقاضی اعلام می‌کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس