اعلام رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده (96/8/14)

ایران کنفرانس

اعلام رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رتبه‌بندی واحدهای این دانشگاه تا یک ماه آینده خبر داد.

رضا اکبری نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این‌باره گفت: با تغیبر مدیریتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد، چند کار مهم در حوزه ما در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت. بخشی از آن‌ها مانند اصلاح ساختار معاونت‌ها و اصلاح ساختار کلان دانشگاه به پایان رسیده و اکنون مشغول نهایی‌کردن ساختار واحدها و منطقه‌بندی جدید دانشگاه هستیم.

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نهایی ساختن آیین‌نامه درجه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در اولویت است که از قبل شروع شده و اکنون در حال پایان یافتن است.

نوری گفت: ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در مراحل پایانی است. واحدها اطلاعات خود را در دو ماه در سامانه وارد کردند و اکنون در مراحل تحلیل و ارزیابی هستیم و تا یک ماه آینده رتبه واحدهای دانشگاه آزاد را براساس اطلاعات آن‌ها اعلام می‌کنیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس