افزایش تعداد فرصت های مطالعاتی دوره دکتری در سال جاری (96/8/16)

ایران کنفرانس

افزایش تعداد فرصت های مطالعاتی دوره دکتری در سال جاری

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم از افزایش تعداد فرصت مطالعاتی دروه دکتری خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر به فرصت مطالعاتی خارج اعزام شدند.

ابراهیم حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش تعداد فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری گفت: ما معتقدیم، فرصت مطالعاتی ۶ ماهه دوره دکتری یکی از ابزارهای کیفیت تحصیل در کشور بوده که بسیار اثر گذار است.

وی با اشاره به اثرات تاثیر گذاری برگزاری این دوره اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در دوره فرصت مطالعاتی کوتاه مدت موجب خودباوری دانشجویان می شود از طرفی منجر به ایجاد مقالات مشترک بین دانشجویان داخل و خارج می شود.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم اعلام کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانشجو به فرصت مطالعاتی داخل کشور اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان به فرصت مطالعاتی داخل پیش بینی ما این است که در سال جاری حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان به دوره فرصت مطالعاتی داخل اعزام خواهند شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس