نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۶ سه شنبه اعلام می شود (96/10/17)

ایران کنفرانس

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۶ سه شنبه اعلام می شود

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه قرار گرفته و در مصاحبه نیز شرکت کردند می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ در روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌ شود.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار می‌گیرند باید با توجه به اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتیجه منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به وب سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در سایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ روز ۶ اسفند ماه سال ۹۵ برگزار شد و ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند. پس از اعلام نتایج نهایی و اعلام ظرفیت های جدید پذیرش، مرحله تکمیل ظرفیت در آبان ماه ۹۶ برگزار شد.

بیش از ۳۵ هزار نفر و ۶۵۳ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۶ ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

ظرفیت دانشگاه ها در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ تعداد یک هزار و ۸۰۰ نفر بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس