بهره‌ورترین دانشگاه صنعتی کشور معرفی شد (96/11/9)

ایران کنفرانس

بهره‌ورترین دانشگاه صنعتی کشور معرفی شد

مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان را به عنوان بهره‌ورترین دانشگاه صنعتی کشور انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدجواد آروین، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام دفتر تحلیل‌دادگان مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، میزان بهره‌وری پژوهشی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور با توجه به بودجه دریافتی در سال ۱۳۹۵، در گروه‌های دانشگاه‌های جامع، صنعتی و علوم پزشکی و پژوهشگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: بر اساس این گزارش، با توجه به میزان تولیدات مدارک علمی در پایگاه استنادی اسکوپوس و بودجه دریافتی در هر یک از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است که دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در گروه دانشگاه‌های صنعتی، بهره‌ورترین دانشگاه شناخته شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس