روند تبدیل وضعیت اساتید در دانشگاه ها تسهیل شد (96/12/2)

ایران کنفرانس

روند تبدیل وضعیت اساتید در دانشگاه ها تسهیل شد

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تسهیل شدن روند تبدیل وضعیت اساتید در دانشگاه ها خبر داد.

محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند تبدیل وضعیت اساتید در دانشگاه ها گفت: آیین نامه ارتقا در شکل جدید، سخت گیرانه تر شده بود، ما سطح امتیازات مورد توقع تبدیل وضعیت را کاهش دادیم تا تبدیل وضعیت مقداری آسان‌تر شود و اساتید در زندگی شان کمتر دچار دلهره و تزلزل شوند.

وی ادامه داد: مسئله رتبه علمی یک موضوع است و مسئله اینکه فرد بداند موقعیت استخدامی ثبت شده ای دارد مسئله دیگری است، در گذشته تمدید یا عدم تمدید قرارداد پیمانی در هرسال در اختیار رئیس دانشگاه بود ولی از سال ۹۵ ابلاغ شد که این کار در هیات اجرایی جذب دانشگاه انجام شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: البته نظر گروه و دانشکده نیز در پرونده درج می شود اما به عنوان مشورت، نه به عنوان اصل. در هیات اجرایی با در نظرگرفتن همه اطلاعات مندرج در پرونده و به صورت مستقل رای داده می شود.

وی ادامه داد: پس از آن ذینفع اگر اعتراض به رای هیات اجرایی داشت، یکبار در خواست تجدید نظر در هیات اجرایی می کند، اگر رای هیات اجرایی نتوانست اعتماد ذینفع را جلب کند، وی می‌تواند درخواست تجدید نظر از هیات مرکزی کند، اگر هم رای هیات مرکزی مورد قبول او نبود، باز هم می تواند درخواست تجدید نظر در هیات عالی جذب کند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم ادامه داد: برای مؤسساتی که بیش از ۵۰ عضو هیات علمی دارند، هیات اجرایی جذب مستقل پیش بینی کردیم و برای مؤسساتی که کم تر از ۵۰ عضو هیات علمی دارند، می توانند به دانشگاه هایی مراجعه کنند که هیات اجرایی دارند که کارهای مربوط به پرونده ها را انجام می دهند، دانشگاه مادر در استان و یا اینکه هیات جذب استانی که در یک استان تشکیل شده است می تواند از گزینه ها باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس