حذف رشته های زیانده دانشگاه آزاد از سال آینده (96/12/19)

ایران کنفرانس

حذف رشته های زیانده دانشگاه آزاد از سال آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشته‌های زیانده در دانشگاه آزاد وجود دارد که سال آینده این رشته‌ها را حذف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالرسول پورعباس در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: باید درآمدهای غیرشهریه‌ای و ظرفیت تخفیف‌های دانشجویی را به طور جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: ۲۲ سامانه اداری مالی دانشگاه راه‌اندازی شده و از ابتدای سال آینده تمام فعالیت‌های دانشگاه نیز براساس این سامانه ها و به صورت ثبت دستی انجام می‌ شود و سپس با راستی‌آزمایی، سامانه سیستم ثبت دستی کنار گذاشته می‌شود.

معاون توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه عملیاتی به طور جدی پیگیری خواهد شد و در صورت لزوم اصلاحیه بودجه‌ای خواهیم داشت و چیزی که تصویب می‌شود، عملیاتی خواهد شد.

پورعباس اظهار داشت: از نظر ما و سیاست‌های دانشگاه، واحد زیانده نداریم بلکه رشته‌های زیانده داریم که سال آینده این رشته‌ها را حذف خواهیم کرد.

وی گفت: ما تعهد داریم که دانشجو را با شرایط جامعه وفق دهیم، برنامه‌های آموزشی باید با کارآفرینی و اشتغال همراه شود و هدایت دانشگاه باید به سمت جامعه، نظام و انقلاب باشد، پیش‌بینی ما این است که ۵۰ درصد درآمد دانشگاه تا سه سال آینده باید غیرشهریه‌ای باشد و بودجه کارآمد تعهدی را داشته باشیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس