گزارشی از فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۶ (96/12/27)

ایران کنفرانس

گزارشی از فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۶

رئیس مرکز جذب وزارت علوم آمار جذب اساتید را در فراخوان بهمن ۹۶ اعلام کرد، حدود ۴ هزار و ۵۲۷ نفر از متقاضیان جذب به خانم ها اختصاص داشت.

محمدرضا رضوان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فراخوان جذب هیات علمی بهمن ۹۶ گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۹۹۱ داوطلب در این فراخوان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۴۶۴ نفر مرد و ۴ هزار و ۵۲۷ نفر نیز زن هستند.

وی با اشاره به شرکت کنندگان به تفکیک گروه و رشته افزود: در گروه آزمایشی فنی و مهندسی۳هزار و ۵۵۰ نفر، شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ نفر مرد و ۹۸۱ نفر زن هستند، در گروه علوم پایه، ۲ هزار و ۳۷۲ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۹۹۶ نفر مرد و یک هزار و ۳۷۶ نفر زن هستند، در گروه علوم انسانی ۳ هزار و ۳۳۳ نفر شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و ۹۶۸ نفر مرد و یک هزار و ۳۶۵ نفر زن بودند.

وی ادامه داد: در گروه هنر و معماری ۶۸۰ نفر شرکت کردند که ۲۹۴ نفر مرد و ۳۸۶ نفر زن، در گروه علوم اجتماعی ۷۵۱ نفر شرکت کردند که ۴۹۰ نفر مرد و ۲۶۱ نفر زن و در سایر رشته ها نیز ۳۰۵ نفر شرکت کردند که ۱۴۷ نفر مرد و ۱۵۸ نفر زن بودند.

رضوان طلب افزود: در فراخوان اخیر جذب اعضای هیات علمی بطور کلی ۲۸ هزار و ۸۸۱ اولویت انتخاب در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۷۹ اولویت برای متقاضیان مرد و ۱۱ هزار و ۶۰۲ اولویت نیز برای متقاضیان زن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان اعضای هیأت علمی روز شنبه، ۱۲ اسفندماه به اتمام رسید و متقاضیانی که موفق به ثبت نام در این فراخوان نشدند باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور ۱۳۹۷ منتشر می‌شود، آماده کنند. اما نتایج نهایی شهریور ماه ۹۷ اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس