زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد و نحوه برگزاری آزمون ای پی تی تغییر کرد (97/1/19)

ایران کنفرانس

زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد  و نحوه برگزاری آزمون ای پی تی تغییر کرد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تغییر در زمان برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری و نحوه برگزاری آزمون ای پی تی این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا رهایی با بیان اینکه اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه در سال ۹۷، سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد، گفت: چهار موضوع مهم در دستور کار این جلسه خواهد بود.

وی با اشاره به اولین دستور جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بررسی و تصمیم‌گیری درباره درخواست تعدادی از دانشجویان مبنی بر گذراندن واحدهای درسی در رشته‌ای غیر از رشته تحصیلی خود (میان‌رشته‌ای) از دیگر موارد قابل بررسی در این جلسه خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دستورجلسه دیگر اتخاذ تصمیمی درباره جایگزینی آزمون EPT است، خاطرنشان کرد: این آزمون در حال حاضر برای دانشجویان دکتری به صورت ماهیانه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که در این خصوص طرحی آماده شده و راه‌حل جایگزینی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.

رهایی تاکید کرد: در این طرح، کلاس های فشرده طی چهار ماه در چهار بخش تشکیل خواهد شد و در پایان هر بخش از دانشجویان امتحانی اخذ و جمع این امتحانات شامل ۴ نمره می شود که میانگین نمرات چهار بخش، ملاک عمل قرار داده شده و نمره اصلی آزمون را تشکیل و جایگزین نمره EPT خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: با طرح و تصویب این موضوع در جلسه روز سه‌شنبه، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کلاس ها برگزار خواهد شد.

رهایی درخصوص سایر دستورات جلسه شورای برنامه‌ریزی گفت: امتحان جامع دانشجویان دکتری طی سالیان گذشته در اردیبهشت‌ماه و آذرماه برگزار می شد که پس از بررسی های لازم در سال ۹۷، به دلیل همزمانی برگزاری آزمون جامع با ماه مبارک رمضان، مقرر خواهد شد این آزمون به تیرماه موکول شود.

وی اضافه کرد: همچنین بحث نهایی در خصوص تحصیل همزمان استعدادهای درخشان در دو رشته مطرح و امیداوریم به تصویب رسد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس