نتایج اولیه کنکور دکتری ۲۷ فروردین اعلام می شود (97/1/20)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه کنکور دکتری ۲۷ فروردین اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه و نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه منتشر می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۲۳۴ هزار و ۷۰۶ داوطلب ثبت نام کردند. از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۷۲۳ نفر معادل ۴۲.۹۱ درصد زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۹۸۳ نفر معادل ۵۷.۰۹ درصد مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در روز جمعه چهارم اسفند ۹۶ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۶ کدرشته امتحانی در ۵۵ شهرستان و ۱۱۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

توکلی گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در ۲۷ فروردین ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته نسبت به انتخاب کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: زمان و نحوه انتخاب رشته و دفترچه انتخاب رشته همزمان با کارنامه کنکور دکتری اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد، داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشند می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه و برابر مقررات مشخص شده نسبت به انتخاب رشته محل های مشخص شده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پس از اجرای مرحله اول آزمون (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری به داوطلبان، مصاحبه علمی و .... توسط دانشگاه ها و موسسات عالی پذیرنده دانشجو انجام خواهد شد.

وی گفت: پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه ها بر اساس نتیجه سنجش آزمون عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه ها، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آیین نامه بر اساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده و سهمیه مربوطه صورت می گیرد.

توکلی تاکید کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۹۷ در دهه اول شهریورماه ۹۷ مشخص می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس