توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از 3 اردیبهشت (97/2/2)

ایران کنفرانس

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از 3 اردیبهشت

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز دوشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر حسین توکلی گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه 6 و7 اردیبهشت آزمون کارشناسی ارشد در 132 کد رشته و 74 شهرستان و 177 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون صبح روز پنج‌شنبه در 32 کدرشته با حضور 35 هزار و 473 داوطلب، بعدازظهر پنج‌شنبه در 64 کدرشته با حضور 107 هزار 573 داوطلب و صبح جمعه در 35 کدرشته با حضور 329 هزار و 588 داوطلب برگزار می‌شود.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی و زمان و مکان برگزاری آزمون از روز 3 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند براساس اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نامی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در دو کدرشته متقاضی آزمون هستند باید علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه آزمون کدرشته اول، پرینت کارت ورود به جلسه کدرشته دوم را نیز دریافت کنند.

به گفته وی؛ در زمان برگزاری آزمون در دست داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناشنامه عکس‌دار برای داوطلبان الزامی است.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور همچنین از برگزاری بیست‌وسومین دوره آزمون المپیاد علمی دانشجویی همزمان با آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان برای شرکت در این دوره از المپیاد باید به مندرجات بند ب کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه کنند، همچنین داوطلبان اگر نقص‌هایی نظیر اختلاف در درج نوع زبان خارجه در کارت ورود به جلسه با زمان ثبت‌نام یا نوع معلولیت (نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا، معلولیت جسمی حرکتی) مشاهده کنند می‌تواند از روز 4 اردیبهشت صبح‌ها از ساعت 7:30 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 18 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقض در سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبان اگر نقص‌های دیگری در کارت ورود به جلسه خود مشاهده کنند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: شروع فرآیند آزمون صبح‌ها از ساعت 7:30 و بعدازظهر از ساعت 14:30 است و صبح‌ها ساعت 7 و بعدازظهر ساعت 14 درب ورود به جلسه آزمون بسته می‌شود و بعد از بسته‌شدن در ورود از ورود داوطلبان ممانعت به عمل می‌آید.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس