آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر می کند (97/2/11)

ایران کنفرانس

آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر می کند

قائم مقام وزیر علوم اعلام کرد که اصلاح آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

عبدالرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اصلاح آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها گفت: هنوز تغییری در آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی صورت نگرفته، ولی نیاز است که با توجه به تغییراتی که در آموزش عالی ایجاد شده و ماموریت متفاوتی که زیر نظام های آموزش عالی دارند، بازنگری در آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اصلاح آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: باید بر روی این موضوع کار شده و وفاقی در تغییراتی که ایجاد خواهد شد، ایجاد کنیم سپس برای اصلاح آیین نامه مذکور اقدام کنیم.

قائم مقام وزیرعلوم یادآورشد: با توجه به این موضوع که زیر نظام های آموزش عالی کشور، مانند دانشگاه پیام نور، فنی و حرفه ای، موسسات پژوهشی ماموریت های متفاوت و مختلفی دارند، براساس این ماموریت‌ها ما نمی توانیم همه اعضای هیات علمی را در این مراکز هدایت کرده و به کار گیریم.

وی ادامه داد: این ضرورت ها ایجاد می کند، متناسب با ماموریت هایی که از این زیر نظام ها انتظار داریم، در آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییراتی را ایجاد کنیم و انتظاراتمان را با ضوابط و مقرراتی که وجود دارد هماهنگ کنیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس