آغاز ثبت نام آزمون تعیین سطح زبان دکتری آزاد از ۲۲ اردیبهشت (97/2/18)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام آزمون تعیین سطح زبان دکتری آزاد از ۲۲ اردیبهشت

ثبت نام نوبت دوم برای آزمون تعیین سطح زبان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست های مکرر متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون تعیین سطح قبلی نشده اند، ثبت نام آزمون بعدی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از طریق سایت english.iau.ac.ir آغاز خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان EPT کرده که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره ۲۰۰ از ۱۰۰۰ است.

متقاضیان با توجه به نمره کسب شده، به سه سطح توانمندی دسته بندی می‌شوند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۲۰۰ تا ۳۹۰ شده در کلاس های سطح یک، داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۴۰۰ تا ۵۹۰ شده در کلاس های سطح دو و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از ۶۰۰ شده در کلاس های سطح سه ثبت نام می شوند.

این کلاس‌ها در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و ۹ ساعت در هفته خواهد بود که جزئیات و روزهای برگزاری کلاس‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل ۵۰ باشد، نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.

گفتنی است نتایج آزمون تعیین سطح در سایت www.azmoon.net اعلام شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس