تمام برنامه های درسی دانشگاهها دارای پیوست اشتغال پذیری می شوند (97/3/5)

ایران کنفرانس

تمام برنامه های درسی دانشگاهها دارای پیوست اشتغال پذیری می شوند

مدیرکل برنامه ریزی وزارت علوم اعلام کرد: تمام برنامه های درسی دانشگاهی دارای یک پیوست اشتغال پذیری می شوند.

محمدرضا آهنچیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فعالیت هایی در حال حاضر در بخش برنامه ریزی درسی انجام می گیرد که با تمرکز بر بحث اشتغال پذیری است یعنی اینکه به تمام برنامه های درسی یک پیوست اشتغال پذیری اضافه می شود.

وی ادامه داد: در گذشته تصور می شد که برخی از رشته های حوزوی و علوم انسانی با اشتغال کاری ندارند. ولی اکنون کمیته برنامه ریزی درسی از طریق جلسات و پیگیری هایی که انجام می دهد در حال ارائه پیوست اشتغال پذیری برای این رشته ها است.

مدیرکل برنامه ریزی وزارت علوم با بیان اینکه اشتغال پذیری وظیفه کمیته برنامه ریزی درسی است افزود: کار دیگری که اکنون در حال انجام است بازنگری در گروه های برنامه درسی است.

وی ادامه داد: ما بیش از ۶۰ گروه برنامه درسی داریم که رشته های مختلفی دارند این گروهها از لحاظ ترکیب اعضا، خود اعضا، ترکیب حوزه های برنامه ریزی با گسترش و سپس پژوهش در حال بازنگری هستند.

به گزارش مهر، بازنگری برنامه های  درسی از سال ۹۴ آغاز شد و از مجموع قریب به ۳ هزار برنامه درسی در رشته محل های مختلف، ۸۰۰ برنامه درسی، با بیش از ۱۰ سال قدمت با رویکرد کارآفرینی بازنگری شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس