۱۲ هزار مجوز جذب در اختیار وزارت علوم (97/3/6)

ایران کنفرانس

۱۲ هزار مجوز جذب در اختیار وزارت علوم

نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: از ۱۲۰۰۰ مجوز جذب در اختیار وزارت علوم، ۵۰۰ مجوز هنوز استفاده نشده و اجازه تخصیص ۷۰۰ مجوز در سال ۹۶ داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازهیات عالی جذب، جلسه ۲۰۹ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، روز سه‌شنبه ۱۸اردیبهشت ۱۳۹۷ به ریاست محمدعلی کی نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه به پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شهربانو نخعی، دکتر محمد شریف‌زاده، دکتر سید مصطفی شریفیان، دکتر عبدالرحمن رستمیان، سید علی حسینی، محمود کاظمی برای عضویت هیأت مرکزی جذب این وزارتخانه انتخاب شدند.

در ادامه جلسه، دبیر هیأت عالی جذب به آمار ماندگاری پرونده ها در دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در پاسخ گفت: روسای دانشگاه‌ها در حال پی‌گیری و بررسی تسریع در فرایند جذب هستند.

در ادامه رئیس هیأت عالی جذب تأکید کرد براساس روح مصوبه ۶۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، گروه‌ها و دانشکده ها در امر جذب می‌توانند مشاوره دهند. لذا می‌توان از آنها در هیأت اجرایی جذب حسب مورد دعوت کرد.

همچنین مقررشد کمیته تجدید نظر و یا رسیدگی به شکایات توسط هیأت مرکزی جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شود.

در ادامه جلسه، دبیر هیأت عالی جذب به استخراج شاخص‌های ارزیابی دانشگاه‌ها از منظر اجرای فرآیند جذب در وزارتین و دانشگاه آزاد در راستای اجرای اسناد بالا دستی اشاره کرد و مقررشد این شاخص‌ها در جلسه آتی بررسی شود.

بررسی نحوه توزیع بودجه جذب  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۶ دستور بعدی جلسه هیات عالی جذب بود که گزارش مزبور قرائت شد.

در ادامه اعضای جلسه خواستار واگذاری توزیع این بودجه به مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم شدند.

در ادامه جلسه، نماینده سازمان اداری و استخدامی گزارشی از مجوزهای داده شده برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از جانب این سازمان ارائه کرد.

وی گفت: بر اساس نسبت استاد به دانشجو و قانون برنامه ششم توسعه مجوزها توزیع شده است که از ۱۲۰۰۰ مجوز در اختیار وزارت علوم ۵۰۰ مجوز هنوز استفاده نشده است و اجازه تخصیص ۷۰۰ مجوز در سال ۹۶ داده شده است. برای نخبگان نیز دردونوبت دو مجوز ۱۰۰ تایی بنا به نیاز صادر شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس