دانشگاه علامه طباطبایی در ۹۵ رشته تحصیلی دانشجوی دکتری می پذیرد (97/3/11)

ایران کنفرانس

دانشگاه علامه طباطبایی در ۹۵ رشته تحصیلی دانشجوی دکتری می پذیرد

ثبت نام از متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در دوره های روزانه، پردیس خودگردان تحصیلات تکمیلی برای جذب ۴۶۵ دانشجو در ۹۵ رشته تحصیلی در دانشکده‌ها و پردیس خودگردان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، نادر نعمت اللهی گفت: با توجه به اعلام اسامی واجدین شرایط پذیرش در مقطع دکتری سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در دانشگاه علامه طباطبایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام اسامی در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، متقاضیان براساس کدرشته های معرفی شده می توانند در دو بازه زمانی از تاریخ ۶ لغایت ۱۲و نیز ۱۹ لغایت ۲۲ خردادماه جاری با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مصاحبه ها از تاریخ  ۱۰ لغایت ۲۲ تیرماه سال جاری است که براساس زمانبندی روز و ساعت انجام مصاحبه ها از طریق پایگاه اطلاع رسانی و همچنین سامانه پیامکی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، ظرفیت پذیرش مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی آینده را در مجموع ۴۶۵ دانشجو اعلام کرد و افزود: در دروه روزانه در ۵۰ رشته ۲۴۴ دانشجو و در پردیس خودگردان تحصیلات تکمیلی در ۴۵ رشته ۲۲۱ دانشجو را جذب خواهیم کرد.

وی با اشاره به تمهیدات به عمل آمده به منظور جذب دانشجویان مقطع دکتری در سال آینده تحصیلی گفت: از مدت ها قبل با هماهنگی با دانشکده ها و گروه های آموزشی در خصوص هر چه بهتر برگزاری فرایند جذب دانشجو براساس ضوابط و معیارهای مصوب دانشگاه اقدامات لازم به عمل آمده است.

در خصوص پذیرش دانشجو برای سهمیه بورسیه اعزام به خارج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امسال نیز برای دومین سال پیاپی برای تأمین نیروی متخصص و برطرف کردن نیاز گروه های آموزشی در برخی رشته ها دانشجوی بورسیه اعزام به خارج پذیرش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در برخی از گروه های آموزشی و رشته های موردنیاز با کمبود عضو هیات علمی مواجه هستیم با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۱۴ رشته دانشجوی بورسیه اعزام به خارج جذب می کنیم.

نعمت اللهی افزود: بر این اساس در رشته های ادبیات چینی، ادبیات باستانی، زبان شناسی چینی، آموزش زبان چینی به غیرچینی‌ زبانان، زبان و ادبیات اسپانیایی، روان‌شناسی صنعتی و سازمانی، روان‌شناسی مدرسه، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای، سیاست‌گذاری اجتماعی، علم اطلاعات علوم داده، مدیریت خدمات اجتماعی، آموزش و پرورش دبستانی، جامعه شناسی محیط زیست، جمعیت‌شناسی ‌ریاضی و رشته رسانه‌های‌ جدید، دانشجوی بورسیه برای اعزام به خارج از کشور جذب خواهیم کرد.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 11 خرداد 1397 ، 12:29)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس