بورسیه ها بالاخره تعیین تکلیف شدند/جذب در دانشگاه آزاد (97/4/6)

ایران کنفرانس

بورسیه ها بالاخره تعیین تکلیف شدند/جذب در دانشگاه آزاد

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از ۶۸ بورسیه بلاتکلیف ۶۴ نفر برای جذب به دانشگاه آزاد معرفی و ۴ نفر دیگر نیز در دانشگاه دولتی جذب شدند.

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه ها گفت: تعداد زیادی از بورسیه های بلاتکلیفی که در فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف شده و تنها ۶۸ نفر باقی مانده بودند که ۶۴ نفر از آنها را برای جذب به دانشگاه آزاد معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: ۴ نفر دیگر را نیز به دانشگاه های دولتی معرفی کرده ایم که این ۴ نفر بورسیه در دانشگاه دولتی جذب شده اند، دانشگاه آزاد اسلامی قول داده است ۱۲ یا ۱۳ تیر این ۶۴ نفر بورسیه را تعیین تکلیف کند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: احتمال می دهم از این ۶۴ نفر تعداد زیادی توسط دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند چون معدل های های بسیار خوب و رشته خوبی دارند همچنین از دانشگاه‌های خوبی فارغ التحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد نیز با توجه به بازنگری که در جذب اساتید حق التدریس و اساتید بازنشسته دانشگاه های دولتی داشته، تعداد زیادی از این بورسیه ها را جذب می کند.

کی نژاد افزود: امیدوارم تا شهریورماه که فراخوان جذب دانشگاه ها ارائه می شود، مسائل مربوط به بورسیه ها به طور کلی تعیین تکلیف شده باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس