انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد آغاز شد (97/4/10)

ایران کنفرانس

انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد آغاز شد

انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکتری تخصصی ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۲۴ ،   ۱۰ تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۲۴ امروز ۱۰ تیرماه در سامانه www.azmoon.org آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه مذکور منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند و به عنوان مثال اگر داوطلبی از ۴۰ رشته محل انتخابی خود در ۱۵ رشته محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این ۱۵ رشته محل به طور مثال در ۵ منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده اند، داوطلب مذکور باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق به صورت هر۵ منطقه یا تعدادی از آنها اقدام کنند.

برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه داوطلبان باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویرصفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی را در سایت آپلود کرده اند تنها تصویر مدرک فارغ التحصیلی(موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه آپلود کنند. همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگزاری کنند.

زمان پایان انتخاب مناطق مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و لازم است داوطلبان دربازه تعیین شده نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه خود اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس