آیین نامه استخدام هیأت علمی ابلاغ شد (97/4/11)

ایران کنفرانس

آیین نامه استخدام هیأت علمی ابلاغ شد

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از بازنگری آیین نامه مقررات استخدامی توسط هیات امناء خبر داد و گفت: بر اساس آن، شرط سنی برای جذب هیات علمی تغییر کرده و شانس بیشتری برای جذب جوانان به وجود آمد.

محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آیین نامه جدید مقررات استخدامی و شرط سنی برای جذب هیات علمی در دانشگاه ها گفت: در آیین نامه جدیدی که از طرف هیات امناء به مرکز جذب هیات علمی ابلاغ شده، سن جذب برای متقاضیان دکتری در گذشته  ۴۵ سال بوده  که اکنون بعد از بازنگری آیین نامه مقررات جدید استخدامی توسط هیات امنا، سن جذب برای دکتری ۴۰ سال و برای کارشناسی ارشد که قبلا ۳۵ سال بوده ۳۰ سال اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: این بازنگری به دلیل توصیه های دولت و مقام معظم رهبری در مورد اختصاص دادن فرصت های بیشتر به جوانان بوده است تا افرادی که سن کمتری داشته و تازه فارغ التحصیل شده اند، شانس بیشتری پیدا کنند.

رئیس مرکز جذب اساتید وزارت علوم افزود: از طرف دیگر افرادی که سن بیشتری دارند فرصت داشتند با ارائه مقالات علمی و پژوهشی امتیازات خود را از آنجا کسب کنند که تقریبا یک رقابت نزدیک تری بین آنها برقرار می شود.

وی افزود: متقاضیان جذب هیات علمی اگر مقصد خود را دانشگاه های غیردولتی عنوان کنند، شرط سنی ندارند چون وضعیت آنها استخدام نیست، آنها پیمانی بوده و تابع قانون اداره کار هستند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس