واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان مرداد تعطیل شدند (97/4/27)

ایران کنفرانس

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان مرداد تعطیل شدند

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بر اساس بخشنامه تعطیلات تابستانی این دانشگاه از 28 مرداد  تا 3 شهریور تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بر اساس مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، همه واحدها و مراکز آموزشی، سازمان مرکزی و سازمان سما این دانشگاه از تاریخ 30 تیر تا 30 مرداد 97 از تعطیلات تابستانی بهره‌مند می‌شوند و فعالیت اداری آنها تعطیل خواهد بود.

بر اساس این بخشنامه واحدها و مراکز آموزشی مجری ترم تابستانی با هماهنگی دبیرخانه هیات امنای استانی و با حداقل نیروی انسانی، برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری مناسب برنامه‌های آموزشی انجام‌ می‌دهند.

تعطیلات تابستانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در برنامه‌های آموزشی بویژه واحدهایی که مجری ترم تابستانی هستند هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نمی‌شود و با رعایت ضوابط مربوط امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقه‌مندان در این جلسات نیز فراهم شده است.

سازمان مرکزی، دبیرخانه هیات امنای استانی و واحدهای دانشگاهی روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته با حداقل کارکنان مورد نیاز به تشخیص معاونت یا مدیران کل مربوط فعال خواهند بود.

حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستان‌ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوط و طبق نظر رئیس واحد دانشگاهی خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس