نتایج کنکور دکتری ۹۷ یکشنبه اعلام می شود/ ۱۱ هزار نفر قبول شدند (97/6/3)

ایران کنفرانس

نتایج کنکور دکتری ۹۷ یکشنبه اعلام می شود/ ۱۱ هزار نفر قبول شدند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ فردا یکشنبه چهارم شهریورماه منتشر می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۹ نفر در  آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ پذیرفته شده اند که فهرست اسامی آنها فردا یکشنبه ۴ شهریور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

وی افزود: نتایج پذیرفته شدگان آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: پذیرفته شدگانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد قرار گرفته اند منحصرا می توانند در یکی از کدرشته ها ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو کدرشته محل نیستند.

وی گفت: پذیرفته شدگانی که فهرست اسامی آنها فردا اعلام می شود باید با همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه اعلام اسامی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. در صورت اعلام نشدن زمان خاص از سوی دانشگاه ها، پذیرفته شدگان باید در روزهای چهارشنبه ۷ و شنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۷ با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده که در اطلاعیه آمده است، برای ثبت نام به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ روز چهارم اسفندماه ۹۶ در ۱۱۷ حوزه امتحانی در ۵۵ شهر کشور برگزار شد.

تعداد ۲۳۴ هزار و ۷۰۶ داوطلب در آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۸۷ هزار و ۸۲۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند.

از تعداد حاضرین در جلسه آزمون، تعداد ۱۷۳ هزار و ۷۶۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت تعداد ۱۲۴ هزار و ۹۰۵ داوطلب و یا به عبارت دیگر ۷۱.۸۸ درصد مجازین نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی خود در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش اقدام کردند.

۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ نتیجه انتخاب رشته داوطلبان دکتری ۹۷ اعلام شد و بر اساس ضوابط تعداد ۵۹ هزار و ۳۸۶ نفر از داوطلبان انتخاب رشته کننده در کدرشته محل های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم اعلام شدند.

آزمون مرحله دوم شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان توسط دانشگاههای پذیرنده دانشجوی دکتری در روزهای ۷ خرداد تا ۸ مرداد صورت گرفت.

گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل بر اساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- ۵۰ درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و ۳۰ درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی، حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت گرفته است.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 3 شهریور 1397 ، 10:59)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس