استفاده از اعضای هیات علمی مازاد دانشگاه آزاد در طرح تعاون (97/6/11)

ایران کنفرانس

استفاده از اعضای هیات علمی مازاد دانشگاه آزاد در طرح تعاون

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: در صورتی که واحدی دارای اعضای هیات علمی مازاد باشد و یا ساعات موظفی اساتید آن پر نشود، از این افراد در طرح تعاون دانشگاه استفاده می شود.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های معاونت آموزشی برای بکارگیری اعضای هیات علمی در رشته های مورد نیاز گفت: به منظور ساماندهی اعضای هیات علمی، اگر در واحدی عضو هیات علمی مازاد داشته باشیم یا ساعات موظفی آنان پر نشود، از این افراد در طرح تعاون استانی و منطقه ای استفاده می شود.

وی با بیان اینکه در طرح ساماندهی اعضای هیات علمی در مرحله اول از اعضای هیات علمی در قالب طرح تعاون استانی استفاده خواهد شد، گفت: در صورتی که ظرفیت استان تکمیل باشد از این افراد در طرح تعاون منطقه‌ای بهره گرفته می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: همچنین در صورتی که هیچ کدام از واحدهای منطقه نیاز به این اعضای هیات علمی نداشته باشند از آنها در طرح تعاون ملی استفاده می شود.

رهایی خاطر نشان کرد: در رشته هایی که بار موظفی اعضای هیات علمی تکمیل نمی شود واحدهای استانی مجاز به استفاده از اساتید حق التدریسی نیستند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس