فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری منتشر شد (97/6/17)

ایران کنفرانس

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری منتشر شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی داخل کشور چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در چارچوب سیاست‌های راهبردی پژوهش و فناوری نظام، کمک به هدایت رساله‌های دکتری به سمت نیازهای اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه کشور از رساله‌های دکتری طبق آیین‌نامه منتشر شده حمایت می‌کند.

بر اساس این فراخوان دانشجویان ورودی مهر ماه سال 1394 به بعد می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین اساتید راهنما تنها مجاز به ارسال یک طرح رساله دکتری هستند. مهلت ارسال طرح‌ها از 15 شهریور ماه تا 15 آبان ماه 97 است.

متقاضیان دریافت این حمایت می‌توانند پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه، طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ثبت کنند (پس از ورود به سامانه به بخش ارسال تقاضای جدید مراجعه کرده و صرفا رساله‌های دکتری را انتخاب کنند).

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://www.insf.org مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس