جزئیات انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور به داخل (97/6/18)

ایران کنفرانس

جزئیات انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور به داخل

با اصلاح آئین نامه انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور به داخل کشور، انتقال این دسته از دانشجویان تسهیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، با توجه به شرایط ارزی کشور و بنا به دستور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، با متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارج کشور برای انتقال به داخل کشور مساعدت بیشتری صورت خواهد گرفت.

بنا بر اصلاحیه آئین نامه جدید، متقاضیان انتقال به دانشگاه های داخل در تمام مقاطع تحصیلی تنها با گذراندن یک ترم تحصیلی در دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خارج از کشور می توانند درخواست انتقال به دانشگاه های داخل را در سامانه سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.

متقاضیان انتقال به دانشگاه های داخل کشور می توانند از طریق پورتال سازمان به نشانی portal.saorg.ir درخواست و مدارک خود را ارسال کنند. این تسهیلات صرفا در سال ۹۷ و برای دانشجویانی است که قبل از سال ۹۷ در دانشگاه های خارج از کشور ثبت نام کرده باشند، قابل اجرا است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس