نتایج نهایی دانشگاه آزاد در کنکور ارشد ۹۷ اعلام شد (97/6/27)

ایران کنفرانس

نتایج نهایی دانشگاه آزاد در کنکور ارشد ۹۷ اعلام شد

اسامی پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته ‌سال‌ ۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور اسامی پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته ‌سال‌ ۹۷ را منتشر کرد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش، بر روی لینک «سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۷ ( مشاهده نتایج دانشگاه آزاد اسلامی ) کلیک کنند.

داوطلبانی که در زمان مقرر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند می توانند هم اکنون نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته‌محلهای این دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از تاریخ و نحوه ثبت‌نام لازم است به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس:  sanjesh.iau.ac.ir مراجعه کنند.

داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

چنانچه داوطلبان درخصوص اعلام نتایج این دانشگاه سوالی داشته باشند لازم است موضوع را از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس