اساتید جوان به انجام فرصت مطالعاتی در صنعت ملزم شدند (97/7/2)

ایران کنفرانس

اساتید جوان به انجام فرصت مطالعاتی در صنعت ملزم شدند

قائم مقام وزیرعلوم گفت: اعضای هیات علمی جوانی که از سال جدید استخدام می‌شوند، ملزم هستند، ۳ تا ۶ ماه در حوزه‌های صنعت یا حوزه‌هایی که مربوط به رشته آنها می‌شود، فرصت مطالعاتی طی کنند.

عبدالرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آیین نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی جوان در صنعت، گفت: این آیین نامه از مهر ماه سال جاری اجرایی می شود.

وی ادامه داد: طبق این آیین نامه اعضای هیات علمی که از سال جدید استخدام می‌شوند، در دوره پیمانی، ۶ ماه به صورت تمام وقت و در دوره رسمی و آزمایشی، ۳ ماه، باید در یکی از مراکز اجرایی، تحقیقاتی یا صنعتی متناسب با رشته تحصیلی شان فرصت مطالعاتی طی کرده و با بازار کار متناسب با آن رشته آشنا شوند.

قائم مقام وزیر علوم افزود:  این آیین نامه در راستای انتقال خدمات اعضای هیات علمی به صنعت و جامعه تدوین شده است که اعضای هیات علمی بتوانند بیشتر در خدمت جامعه و صنعت باشند .

باقری خاطرنشان کرد: برای اعضای هیات علمی که در حال حاضر اشتغال دارند نیز به صورت تشویقی ظرفیت هایی پیش بینی شده، تا اگر علاقمند باشند بتوانند از این فرصت مطالعاتی استفاده کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس